...

Vet typ inte vad jag ska skriva om...typ inget har hänt idag. Det har känts som att det är måndag...hela dagen. Läskigt! xD Eller mer jobbigt kanske...sen kommer man på sig hela tiden. Men imorrn är det iaf måndag på riktigt ;D
Haha, måste ju se Mean Girls då. Hade nästan glömt bort det, men den ska ju gå då^^ Inget kul på helgerna nu för tiden ju :S

Och så va det Korpengympa idag.. Känns ganska bra. Är ju så lat annars, när man inte cyklar till skolan eller går omkring där eller nåt :S Men det va jobbigt! Och hon som hade det passet (hon hade det passet jag gick på i våras också) verkar gilla Ola ;D Det gillar vi! xD I våras hade hon med Brothers, och nu har hon med Natalie =D

Men alltså...jag är jättetrött egentligen :O Har varit trött hela veckan, och förra veckan :O Så nu ska jag nog gå och sova^^


GO'NATT! Vakna torrt xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0