Var bor du lilla råtta? och hallåor

Josefins hälsa har försämrats med 1%...hon åt en massa onyttigheter igår. Men dock så promenerade hon idag...så nu är Josefin glad igen (: haha xP
Åt liksom massa godis...illamående :S Men det är ju så gott xP
Va på Lidl...och så fanns det gulliga barnböcker =D Tur att Molle fyller snart^^ (a) Varför är det så kul att köpa presenter till barn? xS Kanske för att dom inte har så stort krav på vad dom vill ha...det blir liksom lätt då xP Hittade iaf en göllig bok med massa djur. Molle tycker om djur..xP Så passade jag såklart på att köpa godis samtidigt xD (a)

Sen när vi åt kvällsmat (pizza) så kom vi in på lite underliga samtalsämnen xP Vi pratade om var, vart och blev och sånna grammatiska fel xP Så kom jag in på Var bor du lilla råtta? och så bah:
- Vad vill du ha att spisa?
- Korv och jazz
Jag har liksom alltid trott att jazz va nån sorts mat eller nåt xD Visste ju att det va musik, men att det va nån mat som också hette så alltså :P Så fick jag lära mig att man säger (sa) att man spisar skivor när man lyssnar på musik. Det har jag aldrig hört talas om :O Barnvisor är konstiga xP

Sen så måste jag kommentera Fredag hela veckan också xP Så sjukt kul...men såg bara halva btw...kollade på en film på 1:an direkt efter Idol...men missade precis slutet när vi kollade på resultaten -.- Jag är så nyfiken på hur den slutade x@
Iaf...så gjorde dom en parodi på "dom nya hallåorna" xD Det va så kuuul xD Liksom...nejnej, vi har inte alls lagt märke till dom xD Hallåorna med scarves xP Höstens stora samtalsämne här hemma^^ Men nog undrar man var dom andra tog vägen...nu är det bara dom nya :O Men jag klagar inte xD (a) *vissel*

Sen ska jag också säga att det va grymt när Swartling skulle räkna upp sina favoriter ur tidigare Idol...och så bah Darin^^ Kom på hur mycket jag saknar honom nu, aaaah!! Det är inge kul när om blir internationella, ego som jag är :P Men snart borde det ju va dags för en ny skiva (snälla).

Nä, men nu blev det ju ett långt inlägg, igen xP Avslutar iaf med en bild på Fredrik Kliman^^ <3


image74


Tjobaaah!

Kommentarer
Postat av: Semlan

Haha ja precis. Åh, jäklar vad skönt.. Vad du har lyx... :P
Hahaha jaa, det tycker jag absolut.. :P
-
Ja, det är faktiskt ganska kul, speciellt när man lärt sig det. Jag har dock inte använt programmet sedan projektet i skolan.. Hahaha gör det, jag är kanske inte övergrym, men jag är helt okej :P _root är jag skitbra på, det har jag använt mycket xD
Ja det var det! Och du anklagade MIG! ahaha.. :P Hahaha jaa, det var tur.. hade blivit jobbigt annars.. xD

2007-10-21 @ 22:04:21
Postat av: Fredrik

Hej!
Varför har du en bild på mig på din blogg?
Den (bilden alltså) var ju inte särskilt snygg..

Hej svejs! :-)
/Fredrik, TV4

2007-11-12 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0