Sthlm

Nu va det länge sen jag skrev...igen :O Jag har iaf hunnit vara i Sthlm nu, och vi hittade till Seriegalleriet =D ;D Mamma följde med, så när pappa hade gått till dom där vindsnubbarna gick jag och mamma. Vi kom t.o.m för tidigt^^ Ett stort framsteg :P

Hur som helst, det skulle öppna 10...men när vi väl va framme stog det att det öppnade 11 -.- Så vi gick ner till Katarinahissen och stosade omkring inne i gallerian (?) och så.. När vi kom tillbaka hade det fortfarande inte öppnat -.- Snacka om sura vi va! Men tredje gången gilt va det öppet iaf ;D Så vi gick där, tittade, och lite sånt. Mamma va klar ganska fort, och tyckte nog jag skulle skynda mig lite, men jag gick en extra runda xD Aah, det va mysigt^^

Så va pappa klar, och vi gick till Gamla stan, och åt mat och lite sånt. Skitgod mat va det! Jättegul och platt pasta, färskfilé och färsk svamp (: Och sås över det. Har nog aldrig ätit så gott ute...annars är det ju jämt så fin äcklig mat xP Sen passade vi på att gå på toa...såklart. Skit(!)mysigt!! xD Värsta grejjerna, så kunde man se sig själv i spegeln där.. Aa svårt att förklara, men det va jättemysigt! Tog kort också xD
Sen åkte vi till Uppsala. Gick på Ikea, va typ assegt :O Men det funka...åt ju lite fika där (a) Lingondrickan där alltså...drick den! xP


Jaa...vet inte va jag ska säga xD Men jag hade det trevligt iaf =D Nu har jag varit på Viberga med mamsen, har precis anmält mig till lite kurser till våren också.. Kan va så att jag inte kan gå på nån, för vi vet inte om man behöver ha matte c xP OMG! Jag skulle ha gått det...-.- Men men...lätt att va efterklok. Ska la ta och kolla lite på idolernas genrep nu innan det börjar också xP Jag fattar inte riktigt...var ser man vad dom ska sjunga? Som jag ser det kommer det inte upp på idolsajten på onsdag som det har varit tidigare. Men har sett att folk vet att det ska va filmtema...innan det kom upp :S Fattar inte. Men kul tema iaf!! Va ju 2004 också^^

Nä, nu bjuder jag på en bild jag gjorde häromdan^^

image73

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0