Sover Dolly Parton på rygg?

Här sitter jag och kollar skojjsiga Idol-klipp på aftonbladet...och Idolsajten...men sist aftonbladet. Och nu blev det nåt fel med explorerskiten! x@ Men det va kul så länge det varande ;D Ett skratt förlänger ju livet...så nu blir jag minst ett år längre (a)
Såg också när jag höll på att Cowell kanske ska va gäst i Idoljuryn =D Det hade ju varit nåt!  I AI hade dom ju gäster också...fast det va bara på audition...men ändå. Coolt värre det skulle va! Men synd om deltagarna xD


Iaf...såg värsta roliga artikeln...med han som är med precis innan det blir reklam...ni vet han rewliga xD Egentligen är inte själva artikeln så rolig, men faktumet att dom gjort den^^

- "Elvis, Elvis! E de deu som e Elivs? De e din teur neu."

- "Tuttutt! Heeej lilla bubben! Heej!"
- "Finns det några idoler här tror du?"
- "Men hörredeu! Bajsar björnarna i skeugen? Sover Dolly Parton på rygg? Ammeh, har J.LO en skön röv?"

Haha, så skööön är han xD Inte alls lika roligt nu längre "/

- "Jag känner igen en Idol...på lukten.."
- "Han kan det här, han kan det!"

Okej...lite kul är det nu med^^


För att inte tala om dom nya klippen på Idolsajten xD Amanda och Mattias va ju roligast x'D Gurkor och tangorabatter i en salig röra xP Sen när dom sjöng ett ord ur sina låtar xD Baby och the xD
Och sen när Andreas och Chris börjar snacka i falsett xD HAHA, så himla roliga x'D
Och Daniel och Marie...haha...börjar snacka massa värmländska och ett mycket trevligt samtal om pay-tv xD Sen bah Får man hälsa då? Hej alla där ute! Hahahah så söt^^
Sen Sam och Evelina...vet inte om dom inte va så roliga eller om det bara va jag som skrattat av mig ;S

Och det här inlägget har redan blivit för långt...så jag avslutar här ;D



Go'baj! Idol ikväll!! =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0