Ola på mix

Yeah, det blev inte så tidig läggning igår iaf :S Fastnade framför 6:an med mammsen...Dexter xD Seriöst, värsta spännande va det, kan ju inte bara gå och lägga sig :O

Men vaknade tidigt idag iaf...hade satt klockan på rigning 8 så jag kunde höra Ola på Mix megapol =D Hahaha, skitkul liksom xD Men ska jag va ärlig minns jag inte så mycket nu efteråt^^ Annat än att Ola sa "Måste vi prata om sex hela tiden?" hahaha, det undrar jag med xP Kan inte va lätt att va flickidol utan tjej :P
Sen kunde jag ju hur som helst inte somna om xD så gick upp runt 9 och snoozade med the voice ;D Och räffsade löv idag igen :O Låg hund/katt-bajs under allt...snacka om äckligt. Men jag lät det ligga där...till slut fick jag med det iaf.. Snacka om äckligt när jag märkte det...bajs på fingrarna xD Djurbajs är faktiskt mycket äckligare än människobajs xP

Har iaf inte hänt mycket idag.. Ska äta kvällsmat och gå på gympa nu snart =D Sen är det House =D



Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0