Låtvalen

Okej, ett inlägg innan jag går och lägger mig nu då xP

Amanda ska sjunga Born to run. Väldigt otippat...kan inte riktigt se det framför mig xP Man har liksom inte fått höra fartiga och dragiga låtar från henne.. Spännande imorrn med andra ord :P
Sen Andreas och People get ready. Den va den enda jag aldrig hört förut.. Har inte fått nån riktig uppfattning om den än. Men hoppas han gör bra ifrån dig! Diggar Andreas^^
Daniel ska sjunga Imagine. Njao...den kommer nog passa honom. Men är rädd att det blir mycket armar imorrn :S Plus att det nog inte kommer knäcka Sibels version iaf^^
Evelina ska sjunga Faith. Ååh jag vet inte! Jag hoppas så mycket att det blir bra!! Men känns inte som det kommer bli nån topp för henne...men jag hoppas hon överraskar mig xP
Yeah, Mattias har valt den bästa låten, Heal the world. Undrar om man nånsin får höra honom med en riktig upptempo xP Men den här gör han säkert bra. Lite tråkigt safe...men jag hoppas han kommer bjuda på nåt riktigt överraskande. Kom igen nu Matte!
Sen är det Sams tur och Nothing else matters. När jag tänker efter så passar den här honom...och tror han kan göra den riktigt bra! Men med tanke på vilka som är kvar nu blir det nog han som åker ut..
Marie ska sjunga I'll be there. Vet inte, har inte riktigt kläm eller relation till den här låten alltså. Men lite typisk Marie! (:
Sist ut Christoffer och It takes a fool to remain sane. Har aldrig riktigt gillat The Ark...men den här är en av få låtar som jag diggat...men börjar bli lite trött på den :S Men med Chris röst blir det säkert topp! =D

Hejja allahopa! *håller tummarna*


Goder natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0