Kvällen

Jag är trött och borde sova...fast ändå inte :S Trött alltså xP Och jag har inge lust att sova xD Som vanligt alltså :P

Men har dåligt samvete och borde ragga fler röster till min syster :O

Bonde söker fru och Heroes va iaf jättekeul idag =D Men det tog slut alldeles för fort "/ Det roligaste va ju hemma hos Karl-Petter när dom försökte lösa problemet med toaletten xD
- ...så vi kom fram till att vi bara ska knacka och fråga om det är nån där. Om det är nån som svarar så kanske vi fattar att det är nån där. (eller nåt sånt)
HAHAHA x'D och sen när Karl-Petter bah:
- Det är ju bara att ha dörren öppen..
xD Det va reuligt^^

Och Heroes va sååå spännande!! Vill att vi får fortsättningen redan imorrn, aaah! xD Och så bah är Nathan Claires riktiga pappa. Haha, snacka om "vilken familj" :P Och Hiro är så söt xD Kan inte sätta fingret på det.. men så naivistisk som det så fint heter^^

Ja, så smakade vi mina utsökta chokladcookies =D Bamsestora som sagt =D Perfekta :P

Nopp, nu slutar jag här ;D Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Semlan

Precis! :P Hahah jasså du, mamma klår dig? hehe. Jag skriver ganska fort själv tycker jag och behöver inte kolla på tangenterna, men det är lättare att göra det. :P
-
Haha jaa, man vill väl inte framstå i dålig dager eller? Hahaha jaa, det är verkligen tur, man vet ju inte vad han hade kunnat ta sig till med där där dunderhonungen i sig. haha. xD
Jepp, värdelöst var odet. :P Ja men visst var det? Värsta intressant ju, tråkigt att de tog bort det. Vi får skriva och klaga :P
Må Gud försöka? Hahah förlåt, men det var ju.. kul.. :P Haha jao, lite kul är det faktiskt. :P

-
Haha ja, gör det, det blir nog bäst.. .P Yeah okej ;D
Haha jag vet, fast jag har planerat att städa imorgon. Får se hur det blir med det.. haha. :P

2007-11-01 @ 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0