Korpen

Kom till slut iväg på gympan igår...men kom för sent xP Åkte typ 5 minuter innan det började, och kom dit med andan i halsen xP Kanske en anledning till att det va så fruktansvärt jobbigt! Går nog inte på den gympan nåt mer xD Cirkel i 75 min liksom...puh! Och så va det sviiinkallt när jag cyklade dit...tur att man fick hoppa sig varm iaf xD Sen så va alla rörelser helskumma. Stretchrörelserna (?) också.. Så inte så konstigt att jag har värsta träningsverken nu xD Och sen när det blev cirkel så stog jag där och fattade ingenting...och hon som höll i allt bah kom och skulle förklara hur man gör på alla stationer xD Pinsamt :P

Men ikväll blir det lugnt iaf...IDOL! =D Det lät bra på deras rep iaf...så sitter förväntansfull här^^

Här kommer en låt också som jag sitter och lyssnar på^^ Så braaa <3

free music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0