Idol och annat

Nananaa, har varit en spännande tv-vecka nu ;D xD

Jag menar...först och främst Första, andra, tredje xD Eller inte. Såg bara halva, men ändå xP Det är ju nästan synd om Ernst att han tvingas göra sånt här för tv4 :O Men det finns säkert folk som tycker det är kul...menar...tusentals som kollar på Antikrundan liksom ;P
Sen såg jag Pokerfejs för första gången också...minns inte vilken dag det va men...det är ju lite mindre relevant xP Alltså det va ju skitkul faktiskt!! Trodde det skulle va nåt döprogram...som typ Deal or no deal xP Det låter ju som det på reklamen -.- Hur som helst...kan jag säkert tänka mig att kolla på igen^^

Det allra roligaste va ju iaf utan tvekan Bonde söker fru!! =D Hahaha, dom där bönderna är ju för goa! ;D Seriöst alltså! Varmt rekomenderat^^ Mycket bättre än alla skitsåpor :P Två östgötar iår...men ingen av dom kom bland dom fyra "/ Buhuu! Man kan ju inte låta bli att skratta åt han.. "Dä' hoppas ja' mä' dö!" Sen sa han hela tiden xD Så rewlig^^ (a) Och grisbonden från Värmland, aaw han va så söt xD Göllig dialekt =D Och när jag ändå är inne på dialekten, han den lilla saken från Halland. Jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna förstå vad han säger! Dom borde texta honom :O

image70

Nu har Heroes börjat bli mer spännande också! Det är alltid spännande, såklart, men den här veckan har varit olidlig! Jag menar allvar! xP Kan knappt bärga mig till på tisdag...hur lång tid som helst till dess ju -.- Aaah! Hoppas bara att vi får veta slutet till sommaren, så vi slipper vänta så himla lång tid på fortsättningen. Då dööör man ju!! ;O
Och så kunde vi ju inte riktigt låta bli Fredag hela veckan idag heller :S Alltså hon Kristina Melzer, heter hon så? Hon är så jobbig!! Annars va det ganska kul...med jämna mellanrum xP Imitationen på Ernst xD Hahaha x'D

Sen, sist, men inte minst, Idol!! Så spännande, alltså hjälp! Okej, första fredagen är alltid lite seg, lite halvbra sådär. Men ändå hyffsad. Men Anastacia skulle ju inte åkt ut!! Tyckte hon va bra!! Kanske inte så mycket utstrålning och sånt, men hon har ju så bra röst!! Dumt att hon är så ojämn i framträdandena "/ Men tur att hon kommer med på Idolskivan iaf =D Hade nästan glömt bort det :S xP Dom andra va jättebra också! Andreas, det va första gången jag tänkte på det, men aaah va bra han va idag!! Haha, och jaa, han ser faktiskt lite ut som att han flyttar flyglar xD Annars har jag inte mycket att kommentera...känner mig så seg xP Va btw helskumt att det va One Hits Wonder...ska ju va My own Idol första veckan ju xP Så har det alltid varit (a) Plus att dom inte skrivit på Idolsajten va alla skulle sjunga...annars ska det komma upp på onsdagen...mycket bättre så "/ Och alla är så bra!! :O :O Alla kommer åka ut jättetidigt :S Det är så jobbigt när man tycker alla är bra, och så dom man inte tycker är så bra är dom stora favoriterna så dom säkert kommer lååångt ;S

image71

Men nu är jag så trött så jag nog måste snoooooza ;P *gäsp* Bra jobbat Jihde förresten!! *tummen upp* Jag känner igen en Idol...på lukten. HAHAHA x'D Nä, nu har jag flippat ur totalt, peace!

Har förresten nytt PS nu, så det är därför det är lite bilder här som inte alls hör till ämnet xD Jobbigt med baaara maaaasa text ju, so that's why^^


NU går jag, bajbaj, tut tut xP (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0