Idag

Har lust att bara skriva...men jag vet inte om vad xD Har varit en sån otroligt seg dag! Jag bara segar mig igenom allt, inte bra! :O Imorrn är det Korpengympa iaf, bra =D Sen ska jag ta mig lite mer raster också.. Därför man inte orkar nånting ju :S

Har iaf precis börjat med en ny hemsida nu.. En portfolie som det visst så fint kallas :P Fattar fortfarande inte riktigt vad det riktigt är xD Men det går hyffsat än så länge. Känns som att det går lite segt framåt, som att man inte riktigt vet vad man ska göra härnäst. Men jag har gott om tid på mig^^ (a)

Hahaha, har blivit Idolmanager också xD Men det är faktiskt skitkul xD Man får lite tamagotchi-vibbar. Ni vet, man hade en liten kyckling som man skulle mata, och se till så den gick i skolan, och skyffla bort deras bajs xD Det va mysigt^^ Men det här är kanske lite mer avancerat :P
Kommer ihåg Hundparken också :O Haha, det va också kul xD Så hade man en hund, med ett eget namn t.o.m...så gjorde man grejjer så den skulle stiga i rankning. Den fick mest poäng om den parade sig med en annan hund xD Hahaha x'D Aah, min lilla Dingo blev vattenhund...sen försvann han :'( Funderade nästan på att göra om en...men skulle inte ha tid att ta hand om honom xP

Vad jag babblar :O :O Nu bjuder jag på den skrattande bebin...bara för att jag inte har nåt vettigare för mig xD





Natti natti, bananchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0