House, Heroes och Lejonkungen^^

Har precis kollat på House, yeeah (a) Men det är irriterande att det här va ett to-be-continued-avsnitt :S Alltså första delen va förra veckan, och det såg inte jag, och idag kom fortsättningen. Men det slutade så läskigt så jag tror det är en fortsättning till xD Det stog liksom inte to be continued i slutet :S Men men...spänningen lider. (Det är så man brukar säga va?)

Och spänningen fortsätter imorrn...med Heroes! =D Aah! Och det har ju inte kommit nån trailer på det heller :S Bara på Labyrint och filmer och skit x@ Jag är så spänd på vad som ska hända!! Ska han den där läskiga negern ta bort minnet på Claire? Kommer knappt ihåg vad som hände mer xP Haha, Hiro är så rolig^^ "Mister Isaac" Han låter så rolig där xD Men en sak fattar jag inte riktigt...varför kom Hiro till Peter från framtiden för att berätta att han (Peter) måste berätta för honom (Hiro) att dom måste rädda cheerleadern? Hiro va ju inte ens med när hon räddades, det va ju bara Peter. Haha, fattade ni nåt av det där? xD Iaf.. :P

Sen måste jag ju också berätta att jag såg Lejonkungen häromdan ;D Eller...aa...i torsdags va det faktiskt xP Va ju inget kul på tv xP så skulle titta på film. Så fick jag bara sånt sug att se Lejonkungen...och så blev det, och det är bra. Hahaha, nävars, men det va kul ;D Snacka om nostalgi^^ Inte särskilt spännande, kan alla repliker utantill xP Men mamma fick iaf se den för första gången xP Eller hon kom hem typ i mitten av filmen, och satte sig och kollade därifrån. Så så mycket har hon aldrig sett av den^^ Och när Timon kom och bah "Va vill du jag ska göra då? Klä mig som tjej och dansa hula hula?" började hon asgarva xD Vi har den som ringsignal allihopa xD Fast det är bara jag som använder xP Men det va nog det enda hon visste om filmen så.. xP

Och hjälp vad jag babblar :O Nu ska jag syssa, sussa...va heter det? VA HETER DET? (xD)


Peace, Herrgårds-cheese :P

Kommentarer
Postat av: Annika

vad långa inlägg du skriver ;o xP men det är bra! :P
Heroes ikväll, spännande...!

2007-10-17 @ 18:39:57
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0