Höstväder (:

Ååh vet inte varför, men datorn blev skiiitseg här! :O Kanske för att den stått på så länge...men den har ju varit på viloläge :S Men ska stänga av den när jag skrivit det här inlägget^^ (a)

Vet inte hur det blir imorrn "/ Det är liksom kväll och jag vet fortfarande inget. Eller jag ska åka med, tiiidigt måste jag gå upp :S Det tycker vi inte om xP Men sover väl i bilen...det brukar ju gå bra xP Men vet inte hur man beställer tågbiljetter, och jag kommer inte hitta rätt tåg. Aaah störande!! Orkar liksom inte följa med till Uppsala, och jag vill åka tåg xP Inte buss, det är tråkigt! "/

Idag har iaf varit trevlans här i Finspång (: Har varit ute två gånger i det härliga höstvädret t.o.m =D Annars hinner jag knappt gå ut en enda gång :S Så fick va påpälsad med halsduk och höstjacka och hela köret^^ Sen när jag kom in igen drack jag varm oboy =D Myspys!^^

Men nu ska jag nog gå och glo på tv ;D Och prova mina raggsockor =D


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0