Höstlov

Ja, idag va första dagen på mitt höstlov :P Sov ända till 11, skönt (: Sen slökollade jag massa på tv.. xP Men det ska man ju göra på lov :O
Och på eftermiddagen va jag så duddig så jag räffsade löv. Skitjobbigt! Jag lovar! Massa massa massa löv :O Så det ser inte ut som jag gjort nåt...men det tog jättelång tid :O Och nu har jag nästan träningsvärk i armarna xP Men måste nog fortsätta med det imorrn :S
Nu ikväll skulle jag egentligen ha bakat chokladcookies =D men hade varken choklad eller farinsocker hemma "/ Så det kanske jag gör imorrn.. eller övermorrn :P

Nu är jag bara übertrött!! Blir nog en tidig kväll för mig...om jag inte blir jättepigg helt plötsligt :S

Iiih, äntligen har deezer.com börjat funka normalt igen =D Peppar peppar! Hoppas det håller sig såhär ;D Lyssnar på Shayne Ward, All my life =D

image75

Men nu ska jag nog ta och...aa jag vet inte xD Men ni får ha det så gött!



Peace o hajdoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0