Höstlov och gratisbio

Japps, mitt höstlov har bara börjat än så länge =D Gött! Och jag lovar att det inte ska bli allt för mycket datasittande den här veckan^^ (a) När jag ändå sitter här så himla mycket annars så kan jag va värd lite annat också xD Trodde faktiskt aldrig att jag skulle tänka så :O Men det gör jag^^ Och man blir så sjukt trött av att stirra på en skärm hela dagarna :O Tror det är därför jag kommer upp så seg på morgnarna xD

Vet inte riktigt vad som kommer hända för mig...men en städdag skulle nog behövas. Uschusch! Finns inget värre än att städa! Så obeskrivligt tråkigt! -.-
Sen har jag hört ryktas att Netto öppnar i början av november...så det hoppas jag på :P
Och nu kollar jag gratisbion här^^ Ganska några filmer.. Men hade tänkt mig Bondgården xD och PoC Vid världens ände. Båda på torsdag xD Men det får gå^^ Dumt att det inte är nåt i början av veckan ;S Men men...sen ska jag se Ciao Bella på fredag med Anna också =D Hoppas den inte är längre än två timmar...för isf missar jag Idol xD Okej, kollade upp det xD Va tvungen...och den är bara 1½ timme ;D

Appropå bio så såg jag en film vi lånade från Taylors häromdan...i torsdags. Men hann inte se hela, utan såg slutet idag. Jättefiiiin film (: Where the heart is heter den.


bild från contactmusic.com

Va ska ni göra under höstlovet då?



Men nu ska jag snoooooza^^ =D Natti!

Kommentarer
Postat av: Semlan

Haha då får du börja kolla uppåt nu då :P Jaaa, veeerkligen! Vi har typ aldrig raster. Fast iofs, vi slutar tidigt istället så jag ska inte klaga. xD
-
Hahaha nej, det är svårt att hänga med ibland. :P Hehe neej, _root är inte externa filer, men jag gjorde massa texter inuti animationer och andra grejer och då var jag tvungen att använda _root för att programmet skulle fatta att det var en extern fil och hämta in infon. Det är rörigt det där.. :P
Usch ja, vad jag skäms. Fast det är ju inte mitt fel egentligen.. :S :P
Ja, det är det faktiskt. Jag har koll på datumet så, men det första man tänker när man vaknar är ju inte direkt "Ah, jag har namnsdag idag". :P

2007-10-29 @ 01:09:03
Postat av: Semlan

Måste bara inflika lite snabbt att jag också vill se Pirates3. Jag har inte sett den än, det är skandal! Och jag skulle också behöva en städdag, men jag vet i katten om jag orkar det. :P

2007-10-29 @ 01:10:27
Postat av: sannnaa

det går nog bra utan den :D

2007-10-29 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0