Hitlisttema

Ja...var ska man börja? Har fått Summer love på hjärnan xD Hm...men det va inte så bra idag.. Hade på känn att Gathania skulle åka ut faktiskt. Men jag sammanfattar lite kort...orkar inte med ett superlångt inlägg, och det gör nog inte ni heller xD

Daniel, fartig och bra låt...men det här va nog hans sämsta framträdande...sångmässigt. Skönt att han taggat ner på armarna.. Och så har jag märkt att han låter liksom inte speciell...låter ju i princip som orginalartisterna :S
Mattias, riktigt förvånad att han hängde löst...med tanke på alla hysteriska skrik xP Men han va bra. Härlig falsett ;D Men han kunde kört lite mer unsafe.. :P
Gathania, faktiskt inte ett dugg bra! Men det är en svår låt...och egentligen va det inte dåligt...men jämförde så himla mycket med Rihanna :P
Amanda, ganska så överskattad...ganska mycket överskattad xD bra som dom påstår är hon inte...men hon passade skitbra i den här låten!
Sam, hahaha han är ganska seg xD Och jag tycker han va bättre förra gången. Men bra nu med..
Andreas, dansband? Eeh nä xP Tycker han är så söt, lite seg han med, men söt^^ Och så fin röst, fastän det blev lite fel i början, vilket jag trodde va meningen, blev det jättebra ;D
Marie, hjälp, vad hade hon gjort!? :S Nä, men hon sjöng bra...inte så man trillade av stolen men..
Christoffer, wohohaa! Han va nog bäst ikväll, jättejättebra! Hans röst passade liksom perfekt in i låten. Helt perfekt va det! Haha, så söt när han dog där i slutet xD
Sist Evelina. Inte så väldigt bra i början som sagt...men tycker det blev mycket bättre efter några rader. Vet inte om det bara va jag xD Men jag tycker hon va jättebra :O Kanske inte lyssnade så noga...en del låtar hör man liksom direkt om man sjunger falskt...det här lät bra :O Så fin röst har hon. Passade perfekt här!

Sen är det ju ganska kul att dom har dansare och allt.. Men Jidhe va ganska pinsam xD Hahaha xD
Och btw verkar det bara bli killar kvar snart "/ Trööökigt!


Peace, och go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0