Helgen

Nu kommer ett nytt inlägg från supersega Josefin xP (a) Har la hänt lite mer i helgen än under hela veckan :P Iaf..


I lördags va vi i Lkpg allihopa. Hade ingen aning om att vi skulle dit, såklart ;P Men vi skulle visst va barnvakt där på eftermiddagen. Så så blev det.. Och alla fick ut nåt av det har vi konstaterat xD Va i Skäggetorp centrum precis där, och hittade raggsockar =D Pallade inte att sticka själv, och så har vi ingen stickbeskrivning och garn är svindyrt xP Så nu kan jag gosa järnet här =D Wiiiee!
Sen gick vi nästan direkt efter till lekparken. Gjorde massa fina sandkakor, hihi^^ Och pappa skulle såklart va så bra och packade ihop sanden så hårt så hårt, så den låstnade inte sen när han slog på den xD Mohaha, så går det (a) Men dom där kakorna blev inte så långlivade, för Molle gick och slog sönder dom -.-
Efter att vi spenderat massa tid där propsade pappa på att han och jag skulle åka karusellen där bara lite xD Kunde ju inte göra honom besviken, så vi åkte några varv^^
När vi kom tillbaka va Isac så trött så trött xD Men pappa läste go'nattböcker för honom, så till slut blev han nästan pigg...men pappa somnade xD Sen somnade båda två i sängen, haha xD Molle däremot va helt vild. Eller...inte så mycket, och efter ett tag kunde han nästan somna, men då kom David och Eva hem och då blev det fart på honom :O Han höll på riktigt länge och försökte charma oss xP han körde bil med mig, och då va ju pappa tvungen att säga "Var är Josefin?" och då pekade han på mig och sa "den!" xD Nu retar dom mig för det -.- hahaha xD



image73


Men idag har det inte hänt så mycket...ganska skönt ;P Fast på tisdag ska pappa till Sthlm och då ska jag följa med =D Gick ju inte så bra förra gången -.- så försöker inte bli uppspelt xP Men sen ska han vidare till Uppsala direkt, och det orkar inte jag, så åker nog tåg hem =D Får se hur det går^^


image74


Har prövat lite grejjer i PS också häromdan.. Skulle göra en 3D-kub, men gick inte att göra själva kuben -.- Fattar ingenting! Men nån gång kanske jag fattar...får se xP Här är iaf lite bilder här och var (a)


Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul helg :-) Småbarn är så söta och roliga, men ibalnd lite jobbiga... x)
Du är värsta bra på PS :-p

2007-10-08 @ 17:43:45
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0