Hej...-Sam

Haha, Sam är faktiskt ganska kul xD Lite seg, men kan inte låta bli att garva åt hans dåliga humor xP

- "Shampoo"
- "Den va inte ball, Sam!"

Och så garvade han massa när han berättade den xD Han Mårten va lite seg.. men den va kul faktiskt xD Och sen när han och Andreas blir intervjuade:

- "Vi är väldigt tacksamma"
- "Jag är tack-Sam"

Hahahaha x'D
Sen måste jag kommentera ett annat klipp också...där Breitholtz intervjuar Mårten^^ Och han bah "Nu går vi på helg" och Mårten ser jätteglad ut. Sen bah "Eller jag går på helg, Mårten ska fortsätta jobba på Idolsajten" så ser han jätteledsen ut^^ Det va gölligt ;D

På tal om Mårten är det snart Mårten gås-dagen ;D Samtidigt som fars dag. Och jag vill göra en spettekaka xD Hittade ett recept...men det verkar lite omständigt. Man ska hälla i ett tunt lager med smet i en långpanna och grädda...tills det stelnar, sen häller man på ett till lager så fortsätter man så :O Men det blir säkert bra^^ Får se..

Men nu ska jag sluta där xP Ska la på gympa snart...och vill inte sitta framför en skärm hela dagen^^


Hade, gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0