Grannar

Ja, jag kom till slut ut på en promenad.. Ifall ni undrar så försökte jag fixa lite med designen, men så råkade jag få orginalet...och orkar inte fixa om det nu xP Allt jag gjort försvann liksom. Skitstörigt! Men ska la jobba på det nästa vecka :P

Iaf...var va jag? Jo, jag gick på en promenad och postade lite brev samtidigt. Så gick jag förbi grannhuset, och se där stog grannarna och skulle nånstans...eller så stog dom bara där xP Vet inte riktigt.. är inte ens säker på att det va mina grannar :S Grejjen är den att det va första gången jag såg dom! Visst, jag har säkert sett dom, för mamman har iaf sett mig :P Men hade ingen aning om hur dom såg ut. Barnen vet jag...men inte föräldrarna.
Jag vet inte...men det känns som att alla vet vilka sina grannar är och hälsar på varandra när man går förbi dom. Haha, jag har ju bara bott här i 16 år liksom xD

Känner ni era grannar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0