Frost

Vadå att det börjar bli kallt ute? Det har det förresten varit länge nu xD Men idag va första dagen jag såg att det va minusgrader...iaf nästan. 0 grader...10 på morgonen! Jag menar...det är ju ganska sent ändå :P Och frost på marken och allt.. Tror jag ska leta fram mina vantar. Annars är jag död innan vintern är slut xP

Men tror jag ska ta och gå ut iaf.. Lite varmare är det säkert nu (;
Det är kondens på fönstrena :O

frostmark.jpg
fotoakuten.se

På tal om kyla...det va faktiskt lite läskigt igår när jag cyklade till gympan xD Så är det alldeles dimmigt, så cyklar jag förbi en fotbollsplan helt täckt av dimma. Det ser helt öde ut...så ser jag plötsligt en boll komma studsande xD Men då hörde jag två röster iaf xP Haha.. iaf xD


Peace out duuudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0