Fredag

Yes, imorrn är det fredag...och Idol xP Plus att jag har kommit på var man hittar låtarna :P Så nu ska jag kommentera deras val bara för det xD Men jag skyndar mig, för min gympa börjar snart :S

Först Daniel med I don't feel like dancing. Haha, kan liksom se framför mig hur han kommer studsa runt imorrn :S Men det är la en typisk Danil-låt. He likes utmaningar, och det är bra!
Sen Mattias med Summer love. Hm, nåt säger mig att han gillar Justin Timberlake xD Får hoppas han "visar framfötterna" imorrn...så det inte blir sådär segt xP Surprise me!
Gathania ska sjunga Umbrella. En lite lugnare låt än hon har sjungit senaste gångerna :P Hon ser ju ut som Rihanna, så hon klarar nog av hennes låtar också xP
Vem har vi sen? Amanda med Don't hate me. Precis hennes stil. Lite skum.. Det blir säkert jättebra! ;D
Sam och Tired of being lonely. Ett lite oväntat låtval. Men det blir spännande! Det är nästan så jag kan höra hans hesa röst :P
Sen kör Andreas A little bit of love. Ingen ballad den här gången. Bra! ;D Har ju saknat han och hans upptempo -"/ Men det här är ju nåt mittimellan. Men det gör han säkert också bra :P (a)
Och så Marie sjunger Big girls don't cry. Hhe, till skillnad från Andreas trappar hon ner lite nu ;D Vet inte riktigt...kan inte placera det här riktigt...men desto mer spännande blir det ju då xD
Christoffer har också ett lite märkligt låtval: Say it right. Usch, jag är så trött på Nelly, så det här gillade jag inte xD Men det kan bli bra.. med Christoffers röst på det här :P
Sen sist Evelina med Apologize. Också lite oplacerbart...vet inte vad jag ska säga om det här :S

Så det va det...nu vet vi vad vi har att se fram emot imorrn xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0