En ny vecka..

Ja, så gick den här helgen lika fort som alla andra :S xP Men om en vecka är det höstlov för mig =D Wiiiieee! ;D Det ska bli gött! När har ni höstlov?
Men idag har det inte hunnit hända så mycket.. Åt klassiska söndagsmiddagen hemma xD Eller okej, tills nu på början av hösten har vi alltid ätit kyckling...men idag åt vi ris och fläskfilé i salviasås xP Visst låter det delikat? :P Det är det också, ni borde pröva :P
Sen så va jag med Anna som jag inte varit med på jättelänge. Vi gick en promenad innan det började regna, sen satt jag och kollade i hennes skolkatalog xD fikade lite, och sen körde ett parti Idolspel (a) Skitkul med skolkataloger liksom, och kolla på alla nya, så sitter man och säger "va stor den och den har blivit" och känner sig mammig xD haha xD
Sen va vi också på Korpen såklart.. Gött! Nu har jag ätit kvällsmat och dushat och sitter och myser i nattlinne och mjukisbyxor^^ Mihihi xD

Kommentarer
Postat av: sannnaa

duu , vill du hjälpa mig med design på bloggen? :D skulle vara jätte snällt !

2007-10-22 @ 16:28:19
URL: http://sannaraushed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0