Darin

Har varit en helseg dag idag.. Men nu har jag iaf tittat på klipp på Darin hela kvällen ;D Så dagen är räddad =D Jag menar hur söt får man va?^^ Och kolla så liten han va här. Bara 17 år faktiskt.. Jag får mammakänslor xD Tiden går så fort, så fort :O Men tycker verkligen det är dags för en ny skiva! Visst är det väl kul för tyskarna att få fint besök, men det vill ju jag med ha xD

 

Det är nästan så man bara blir vemodig :S Så ska nog ta och sussa nu^^ Gick ju upp 8 idag för en gångs skull xP

Kommentarer
Postat av: sannnaa

men ih tack :D haha ! ,
asså jag vet inte, jag kanske kan skicka bilder o så på msn eller nåt? xD , ehm .. btw, vad är en layout? (a)

2007-10-24 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0