Blod svett och tårar

Jaopp jaopp, här kommer ett lite sent Idol-inlägg. Men bättre sent än aldrig, eller hur? (;
Tycker det va så orättvist att det blev Evelinas tur att åka ut nu!! Vad är det som händer? Jag är övertygad om att det snart bara blir killar kvar :P Visst, 2005 och 2006 va dom första tre att åka ut tjejer, men nu är det fyra i rad!! :O Iaf...här kommer lite kommentarer på kvällen^^



Först ut Amanda och Born to run. Älska den här låten!! Dessutom första gången som jag riktigt rös av att höra henne. Men det kan ha att göra med att låten är så bra...vet inte. Alltså jag menade det här som nåt positivt xD

Sen Andreas och People get ready. Yeah, det börjar svänga ordentligt! (; Haha, så söööt^^ Får se om han levererar mer dans framöver.. Fast nästa vecka ska det visst va kärlekstema...så det blir nog inte så mycket dans då heller.

Daniel sjunger till sin pappa...Imagine. Man blev helt rörd alltså! Kan inte riktigt sätta fingret på det...men det va fint (':

Evelina. Helt sjukt jättefel att hon fick åka ut! "/ Hon sjöng Faith, och det gjorde hon helt sjukt jättebra! Men iofs positivt att hon fick åka ut med flaggan i topp, och skönt att se henne så sprallig och glad iaf^^ Kul med en fartig låt från henne liksom (:

Och så Mattias med Heal the world. Jag förstår inte...tycker inte det va så himla mycket bättre än förra veckan :S Dock riktigt fint sjungit...som vanligt. Men inte så överraskande. Vill att han ska sjunga så underbart som i Your song härom veckan. Kanske en riktigt smäktande ballad med långa fina toner nästa vecka, hoppas! Har också kommit på att jag diggar hans versioner på varje låt galet mycket!

Sen Sam, och Nothing else matters. Haha, så synd om na! Alla vill ha ut honom xP Och måste säga, om man jämför, så tycker jag också att det är hans tur nu. Men blev riktigt förvånad, för tyckte han va helgrym den här gången :O :O Visst kanske hans röst lät lite konstigt mörk, men annars va han jättebra tycker jag! Låten passade honom perfekt :O Hehe, han blir nog det här årets underdog...eller vad man kallar det. Kommer gå störigt långt xP

Marie sjöng I'll be there. Så fin låt. Och jag diggade verkligen henne i början...men jag vet inte...börjar kännas lite intetsägande :S Fast hon ska absolut inte åka ut på fredag xP Men...hon sjöng jättebra ;P

Och sist, men inte minst, Christoffer! (; och han sjöng It takes a fool to remain sane. Har aldrig fattat vad den handlar om xD men nu va det liksom...aa nu fattar jag xD Ööh.. men fantastiskt tycker jag inte det här framträdandet va!? Klart han va bra! Men man hörde inte så mycket av honom genom all musik. Men juryn har rätt, han passar sjunga alla kategorier :P Fastän vissa är lite finare...typ All my life (a)


Haha, va långt det blev xP ;P Iaf...det va en sjukt grym kväll, och alla va helt sjukt grymma! Så sorgligt att alla ska va så bra och att det är så tajt xP Det här påmann lite om Idol gives back som dom hade i AI.. Fick värsta feelingen liksom. Speciellt när Mattias kom där med helvita kläder...så fejnt (':
Som sagt kärlekstema nästa vecka, spännande (: Jag känner mig redan helt exalterad. Älska Idol liksom! =D

Kommentarer
Postat av: Semlan

Hahaha jadu, du får ngo se upp nu Jossan :P Hehe ja, raster är alltid välförtjänta, man borde ha fler :P
-
Ja, lite så. xD Ja,jo, jag tror jag kommer ihåg ganska bra faktiskt.. Njae, det skulle jag nog inte kalla det. Jag gjorde en hemsida med massa externa filer, man kan göra med scener också, det är lite enklare tror jag, men jag körde med externa iaf och... jag går inte in på det, för då blir det här skitlångt. xD Det är komplicerade grejer. haha. :P
Hahah hjälp, nu skäms man nästan lite att man avslöjade det, Bamse är ju liksom alla barns förebild och nu bara är det förstört. xD
Aw, tack så mycket. Hahah, jag visste faktiskt inte själv att jag ahde namnsdag förrän mamma sa det. Hade helt glömt bort det. :P Men tack så mycket. ^^

2007-10-29 @ 00:45:34
Postat av: Malin

HEJ =) Älskar ochså idol, intressant att läsa dina kommentarer om uppträdandena. Min personliga favorit är mattias och jag håller med dig, han sjunger ju alltid as fint men känns lite som om han safade senat därför ska det bli extra kul att se han på fredag då han ska sjunga Chers If I could turn back time, det lär ju bli bra =) Hehe bra blogg du har!

2007-11-01 @ 01:08:36
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0