75-årskalas

Igår va vi hos mormor, för hon fyllde 75 år. Tiden går fort :P
Så dit kom vi hela gänget och åt oss feta av tårta och kakor :P Men så ska det väl va på kalas xP Sen så pratade hon på om både det ena och det andra... Man vet inte riktigt vad som är sant och vad som hon själv hittat på alltid xD Men det är ju läskigt...ibland tänker man så mycket så man inte vet vad som hänt på riktigt och vad som man bara drömt eller tänkt :O Men det är väl ingen idé att oroa sig antar jag. Va la trevligt iaf, fast jag va svintrött hela dagen :O Helseg :P Jag skulle kanske druckit kaffe xP

Har upptäckt också att jag kanske kommer få en visdomstand xP Ont gör det iaf! Eller kanske inte riktigt ont, men det skaver...känns som jag har ett popcornsskal där...om ni fattar vad jag menar xD Fast nu har jag träningsverk i tungan, så känner inte så mycket annat. Men men...snart får jag se om det kommer upp nåt eller inte. Vill liksom inte gå till tandläkaren -.-

Jaja, ska skriva om Idol också...i nästa inlägg :P Skitbra va det igår iaf!! Fortsätter det såhär vet jag inte vad :O

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Haha... känner igen mig i mormor där ;) Hon är som hon är! Ni verkar haft det trevligt i alla fall, bra det! :)

2007-10-14 @ 17:41:01
URL: http://salange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0