We are the Idols

Hahaha x'D Så himla grym låt dom gjorde där på musikhögskolan (?). Hahaha xD


Vi ser en stjärna falla
I Globen bara två som står bredvid varandra
En vänskap fin som våren
En fågel faller men du läker alla såren

Åh så sluta aldrig rösta
Ingen av oss heter Gösta, så rösta inte på honom och Globen är rund

Oh we are the Idols, yes we are
Oh we are the Idols
Oh we are the Idols
Oh we are the Idols
Globen är rund

Dom ser en stjärna falla
Juryn vid sitt bord dom är så himla kalla
Vi tror vi är så himla balla
Kärlek till er hemma åh rösta på oss alla

Åh så sluta aldrig rösta, snälla
Ingen av oss heter Gösta, och Globen är rund rund, Globen är..

Oh we are the Idols
Oh we are the Idols
Oh we are the Idols
Oh we are the Idols
Oh yes we are


Så himla fin text...det är ju nästan så man börjar gråta (': Haha *digga digga* Den borde dom spela in på riktigt och sälja =D Bästa raden är ju "Ingen av oss heter Gösta" haha, dom är så himla roliga xD

[FOTO: LINUS HALLSÉNIUS från tv4.se/idol]

Sen måste jag säga att det va en grym kväll, grymt tema, dom va på topp hela bunten. Jihde va klockren som vanligt (a) Aah, det läskiga är ju att vem som helst kan åka ikväll med.. Men tror det blir Matte eller Andreas iaf. Och nu är det bara några minuter kvar OMG! ;O

Kommentarer
Postat av: Malin

Mattias åkte tyvärr ut :/ Men ska bli spännande o se hur det går för honom i framtiden :D
Hahah bästa låten xD

2007-11-17 @ 15:42:41
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Sara

Hahaha, bara för att danne sjöng den klockrenaste textraden xD ROLIG LÅT!!! :D :D :D ^^ o han åkte faktikt inte ju ;P tsss*

2007-11-18 @ 00:33:09
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Malin

svar: ja det var ju jätteskönt att han inte blev ledsen, han verkar hel nöjd ändå och det tkr jag att han ska va, vart grym hela vägen :D Men hade det varit rättvist hade Andreas åkt ut, hans framträdande blev rätt pinsamt tyvärr tycker jag. Men jag håller med, Mattias kmr gå långt ändå :D Haha den låten borde lätt bli årets vinnarlåt xD

2007-11-18 @ 13:22:22
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Malin

svar: hehe ja rock ja, passar nog inte Matte så värst bra haha Men det hade varit kul o
sett mer av honom i idol ändå :D
Ja andreas åker nog hem nästa vecka,
fast jag hoppas på amanda heh.
jo jag gillar andreas som person, egen och väldigt rolig =)

2007-11-18 @ 14:00:38
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: malin

japp den ska jag köpa :D När släpps den? (har glömt bort ^^) Är så glad att mattias valde
Your song- lätt hans bästa framträdande :D
Okej själv har jag jättesvårt för Amanda.. :/
Tror att det är jättemånga som kmr att
lyckas från årets idol. inkl andreas ;) =)

2007-11-18 @ 14:52:28
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0