Vinnaren av Idol

Tjolahopp! Här sitter jag och har tagit rast xP Men såg på expressen en sak...och det va ganska irriterande xD

Om Amanda vinner får hon mer tid till att spela in skivan. Jag menar...vad är det? Visst är det skitbra idé att ge dom längre tid till att spela in första skivan. Men varför bara Amanda? Bara för att hon har så speciell stil så det är svårt att hitta låtar till henne. Dom andra är också ganska speciella (kanske inte lika, men ändå!) tycker jag.

Alla som vunnit hittills skulle vunnit på att få åtminstone en månad på sig, eller två. Det är liksom aldrig bra att hetsa fram en skiva. Lite därför jag tycker det är bra att ingen av mina favoriter vunnit ;D Det hade varit bra om dom bestämt att förlänga tiden för alla. Men nu är det bara Amanda som får det.. Hoppas hon vinner då, så dom andra också kan få så bra skivor som möjligt xP

Tror inte världen går under ifall vinnarskivan kommer ut efter jul. Faktiskt! I amerikanska får dom betydligt längre tid på sig...tror jag...vet inte säkert hur lång tid, men längre iaf :P Kanske därför det går bättre för deras vinnare också xD

bild från expressen.se. Tycker den här va cool!



Tjingalong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0