Typ hej =D

Haha, men vadå? Har ingen vettig rubrik på lager för tillfället :P

Har suttit alldeles för länge framför datorn idag.. Och det trots att jag inte haft nåt jobb att göra idag egentligen ;S Har suttit och försökt göra en banner i Flash ;D Liksom skitkul, faktiskt! Det här ska jag verkligen försöka lära mig bättre!

Nu har jag fått skingra (?) tankarna lite iaf.. Har fikat bullar och pepparkakor^^ Pepparkakor is the shit! Kommer inte ens ihåg hur hembakade smakar :S Det måste jag göra nåt åt! ;O
Sen har jag suttit och kollat lite på Bamse med Isac och Molle xD Yeeeey! Lilla åsnan vann travtävlingen som vanligt kan jag ju berätta :P
Haha, som är ju så skojjiga^^ x'P Hoppas bara jag står ut veckan ut ;O

Sitter här och lyssnar på Stevie Wonder^^ They won't go when I go. Största anledningen till att jag lyssnar på den är egenltigen att Christoffer Hiding hade tipsat om den xD Och den är faktiskt skitbra!


bild från solidsender.com

Och nu har jag skrivit av mig lite...så hejdå^^ OMG! Har faktiskt inget vettigt att skriva just nu...därför det blir lite halvkonstigt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0