Tjobaaah!

Jahapp, så sitter man här igen.. Kommer ingen vart här känner jag :P Men det är ganska soft^^ Inget går ju upp mot Idolklipp =D Nävars, men lite har jag gjort iaf (a)

Min väckarklocka har stannat också :S Eller alltså så att visaren tickar på samma ställe...typ glapp tror jag. Men nu ska den funka igen tror jag. Störande när man vaknar på morgonen, tittar på klockan, och den är nåt helt annat. Man är helt lost då ju xD

rita_ett_hjaerta.jpg
bild från fotoakuten.se

Och ikväll är det Heroes. Wiiieee! Och Bonde söker fru, wiiiee =D



Tjobaaah! <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: haha precis jo jag vet, riktigt vacker sophög :)

2007-11-21 @ 17:19:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0