Tjipp tjopp!

Sådär, då har man städat sånär då.. Bara dammsugandet kvar ;D Det här är inget kul! Det är bara kul när man är klar :P Dessutom skulle jag lägga ner min servettsamling i en låda...men hittade bara några...fattar inte vart resten av sevetterna är :S Jag antar att dom kommer ut i dagsljuset nån gång...men ändå! :P

Haha, ska jag va ärlig blev det inte så mycket bättre det här...men bättre än inget. Och sen när man dammsugit blir det nog fint^^ Och så blev det ett trevligt avbrott när Anna plötsligt plingade på :P Hon kom typ 20 i 2 eller nåt...sen helt plötsligt va klockan 3...vadå chock? Haha xD Förskräckligt va tiden går fort! Men nog ska jag hinna med allt ändå :P Nu ska jag nog gå ut en sväng innan det blir alldeles mörkt (a)



Jag och mina Idolbilder...men den här va kul.
"Daniel tar det som vanligt piano, eller jag menar gitarr"
xD



Peace!

Kommentarer
Postat av: Semlan

Hahah smaart Jossan! xD Hahaha ja, det var en bra idé! Det testar vi :P
-
Mmm precis.. Eller kanske inte Nalle Puh, men Ior! xD Eller bumbibjörnarna kanske? xD
Men vad du ska klaga då. Då dår det väl betyda Universums bästa då... Same shit.. xD
-
Nej det har du rätt i... Mohaha nu gav du mig en anledning till att INTE städa, med gott samvete. Tack så mkt! ^^ Ja usch, sånt är jobbigt.. Brukar därför sällan dammsuga där.. xD
Ja visst är det? Jag sätter alltid fram en minijulgran i mitt rum och lägger julklapparna jag köpt till familjen under där.. Det är såå sjuuukt mysigt så jag tror jag dör.. :P Ja precis.. Iaf på julafton, då SKA det vara snö..
-
JA! Det finns inget godare!
Eller hur? man gör verkligen inte det...
Jag vet, det är störande.. Men glass är ju iaf värst, för där byter de ju ut massa glassar varje år. Godis byts inte ut lika ofta... Jaa, fast Ego var egentligen ganska äcklig när man tänker efter.. Hahga men ändå xD Okej,Magnum är typ den enda jag äter, älskar Magnum.. :P Blää, kaffesmak? Usch,jag gillar inte kaffe :S Oh jaaaaaa den är sjukt god! Ska skriva till GB och tvinga dem ta hit den.. Iaf tillfälligt.. ^^
Hehe jaa, det har du rätt i... Nej, speciellt inte den där enorma råttan. Måste ju tagit år att käka upp den.. xD Geisha? men hallå, det säljs ju i alla välsorterade butiker.. Vad är Finspång för ställe egentligen om det inte finns geisha? haha. xD

2007-11-16 @ 18:40:20
Postat av: Sara

AWH! tack ska du ha. Idag har det gått bättre, det var igår som var bad day xD haha.
-
GO GO DK IKVÄLL!!! GRÅTER SÖNDER FALL HAN ÅKER. MEN ÅHH, PANIK. HAN ÄR BÄST, SÅ HAN KMR VA KVAR!! (A) HAHA.

2007-11-16 @ 18:40:50
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0