Tårta

Va inte ute så mycket till slut i morse xD Hm, det där blev en konstig mening :O Iaf...va i full färd med att leta min mössa och snowjoggings...hittade bara mössan xP Och då hade det redan slutat snöa. Och när jag kom ut va det jätteblött ute i snön -.- Och Molle åt massa snö xD
Fast vi avslutade det hela med att ha snöbollskrig (a) Så nog va jag ute en sväng ändå (:

Nu har jag gjort en tårta! Och mamma vill att jag ska vispa grädden nu xP Får göra det alldeles strax. Känner mig helseg! Men tårtan blev fin...en marängtårta. Med grädde och clementin emellan blir det finemang =D Ååh va jag tycker om clementiner ;O


Citron- och marängtårta
bild från arla.se

Hmm, ojdå, hör att mamma redan vispar grädden där nere (a) Aaou, nä, nu går jag ner ;D



Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0