Snowjoggings :P

Va ute till "centrum" med mammsen och systern nyss :P Kallt! Bara 1 minusgrader...så trodde inte det skulle va så kallt ;O Men det blåste nog också...och då känns det ju kallare :P
Hehe, mamma köpte bara lite mat...minns inte ens va det blev ;S Är för en gångs skull inte sugen på godis...så det blir nog glass till fredagen ;D Vet inte varför jag inte köpte det ;S

Iih, mina snowjoggings är ju helmysiga =D Egentligen är dom inte mina...vet inte vems det är :S Brorns min tror jag. Men jag och syrran delar på dom ;D Får köpa egna om jag hittar några bra nån gång...dom här är ju ganska slitna och gamla xD

Men det va ju skönt att komma ut lite.. Speciellt nu när snön hunnit smälta och det inte är så halt på vägarna xD
Tycker det ska komma rejält med snö lagom till december för en gångs skull ;O Tycker inte ni det?


bild från archive.64bits.se



 

Men nu ska jag kolla upp och kommentera fedagens låtar :P

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jasså där uppe! :) haha jo kanske men ibland är tv'n underbar :D

2007-11-14 @ 18:23:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0