Sega gubbar och råttor

Haha, satt här och började tänka på sega gubbar, helt utan förvarning ;P Alltså inte tröga gubbar, utan godiset :P
Vart har dom tagit vägen? Har inte sett dom nånstans på jättelänge! Har dom försvunnit?
Inte sega råttor heller för den delen. Kommer ihåg nåt tv-program...så kunde man vinne en sån jättestor seg råtta xD Dom såg alltid så goda ut ;O

Aaaah!


bild från godisbloggen.se

Men den här eftermiddagen har jag bara mått illa :S Helskumt! Mådde bra som en nötkärna innan, sen plötsligt kom alltiohop på en gång :S Hoppas det går över snart...att må illa är nåt av det värsta.



Go'baaaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: Semlan

Haha jaa, det är nog bäst :P Mjo, man gör ju faktiskt det, får anstränga sig för att låta bli :P
-
Nej precis! Du, bra idé! Fyra namn minst varje dag ^^ Haha jo, iofs, men ändå. Man måste ju lösa detta i-landsproblem på något sätt xD
Haha jag veet.. xD :P :S
Jaa, det finns det säkerligen.. Annars kan man ju hitta på någon egen betydelse.. xD
-
JAG VET! Det är sjukt jobbigt, det bara bildas stora högar av tidningar och kläder och sånt helt utan förvarning! Dålig stil tycker jag, de får väl gå och lägga sig någonstans där folk inte ser dem tycker jag xD Hahahaha jaaa, mer orkade jag inte.. xD Jag vet, bland annat därför det är min favorithögtid, typ enda gången mitt rum är riktigt rent och fint.. haha.. :P

2007-11-06 @ 19:19:50
Postat av: Semlan

Åh förresten, på tal om godis.. Det fanns något som hette turkisk pepparkastanjer innan, de var sååå goa, men dom är också borta...
Och det där tv-programmet med den stora sega råttan kommer jag också ihåg! Jag har för mig att det var Sofia Wistam som var programledare och så skulle man spela något spel för att vinna den.. Om det var Hugo tro? :P

2007-11-06 @ 19:22:22
Postat av: Annika

Nu har det blivit jag som är jätte seg att skriva till dig ;o B)
Men jag hejar fortfarande på Amanda i Idol iaf, hejaheja! :-)
Sen så är Heroes rätt spännande nu, men min brorsas kompis hade laddat ner hela första säsongen så min brorsa brännde över den å blablabla men iaf så har jag sett avsnittet nästa vecka.
Fast jag tycker att det är mer spännande att se dem på onsdagar... :-)

Och jag babblar på vidare... nanana...

sånna där godis-gubbar har jag faktist aldrig sett förut ;o så jag saknar dem inte..haha.
Min kusin hade en rätt stor...napp var det. Han klippte bitar med saxen..å hej å hå xD

Nu kommer jag inte ihåg/på något mer. :-)
Snaart är det Desperata Husfruar... ;-) hehe

2007-11-06 @ 20:16:58
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Semlan

Haha precis, det är oundvikligt. Jag har inga problem alls att skriva utan att kolla, men jag brukar kolla ändå.. Det bara blir så liksom..
-
Ja precis! Det säger ju sig självt! Hahaha exakt! xD
Hahahha jasså? Simone hade haft någon liknande betydelse då också faktiskt.. haha :P
-
Ja men eller hur? Det borde ju inte vara så svårt att plocka undan det direkt, men nej, det går inte.. :S xD
Hahah nej, men det är tråkigt.. Och mitt rum är så litet och trångt så det blir jobbigt att dammsuga.. xD
Ja jag älskar verkligen julen.. ^^ Ja precis, det går inte många dagar... :S
-
Haha alltså, turkisk pepparkastanjer är som turkisk peppar, fast de är mjuka och så är det salt inuti.. Som sådan cola-kastanjer eller fruktkastanjer som är gula och rosa typ..Men jag läste på godisbloggen att någon hade hittat dem i någon butik i Sthlm! Hallå, jag bodde ju där u ett halvår, varför hittade inte jag dem för? Alltså allvarligt, det var den godaste godis jag någonsin ätit..
Hahah jag vet.. Jag kommer ihåg att jag ville vara med där och vinna den där råttan.. Fast jag tyckte den var lite stor och brukade undra om man verkligen orkade äta upp den.. haha. xD

2007-11-07 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0