Pirates of the Caribbean 3

Som sagt...igår kväll blev det film...igen :P Alltså ska jag va ärlig fattade jag inte riktigt så mycket xD Det brukar bli så första gången :P Men den va ganska kewl ;D
Fast dom som såg den här lät nog ännu mer än småbarnen :O Man tycker ju det ska va tvärtom...men utvecklingen har kanske gått baklänges :S Iaf.. vill ni inte veta vad som händer så ska ni inte läsa det här xD

pirates3.jpg

Jack Sparrow hade ju blivit uppäten av Kraken i förra filmen.. Och då hade han typ kommit till dödens rike där det finns jättemånga Jackar xD Så åker Will och Elizabeth dit för att rädda honom. Men Will gör det egentligen bara för att han vill ha Plack pearl för att rädda sin pappa.
Sen slutar den "lyckligt" med att dom dödar Davy Jones och eftersom han är död blir Will kapten på hans skepp.
Men hon den där spågumman med läskiga tänder...hon hade dom typ befriat från sin kropp...så hon blev en stor jätte ;S
Antagligen ska det sluta så...för det blir väl ingen mer film nu xP

Och det här blev lite konstigt känner jag...men det är det här den handlar om iaf xD

Kommentarer
Postat av: Malin

ja speciellt om den inte förtjänar
den postiva kritiken xD
Jo det har du rätt i, ser ochså fram emot skivan, den lär ju komma snart! :) ja tkr man inte har hört nåt mer från markus iaf till skillnad från många andra idoler från förra säsongen, har han ens kommit med nån ny låt?
hehe okej ja ingen idé att börja nu då, hoppas bara inte mattias åkr ut.....
Ja jag gllar Måns, Danny,Erik och Ola.
ola och måns har det mest blivit efter idol, tittade inte så mkt på idol under deras säsong.
gillar du darin och ola fortfarande då? :)
Jag ska på idol finalen i globen så jag hoppas på att få se mattias där :D Och daniel :D

2007-11-02 @ 17:59:58
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Malin

svar: Jo jag såg ochså det på aftonbladet, det borde ju inte spela nån roll, precis som mattias sa så är det det man gör på scen som borde räknas. Kischti gjorde bort sig igår ochså tycker jag, hon sa efter amandas framträdande att hon inte bryr sig allsom vad hon gör för att hon är så häftig och att hon redan är en stjärna :O helt sjukt.
okej men det lär ju inte ha gått sådär jätte bra för den skivan då, jag menar då borde man ju ha sett den på topplistorna xD Japp har heller inet varit på en idol final tidigare så det ska bli jätte spännande, har inte direkt så jättebra platser men ändå :D Vad tyckte du om gårdagens idol då? vem var bäst respektive sämst? rätt att Sam åkte? Jag älsra verkligen Måns zelmerlöw, han har allt och hans senaste video till låten brother oh brother är hur bra som helst :D

2007-11-03 @ 13:14:42
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0