Onsdag

Tiden går fort ;O Aah, den här veckan har jag kännt att jag inte har nånting att skriva om! Men jag har lust att skriva ändå xD Så ni får stå ut med lite blajinlägg.. om det nu finns nån som läser (a)

Mamma sa att det ska bli mildare väder nu. Så jag ska kanske ta och gå ut lite innan all snö smälter bort :P Det är så dumt! Det är ju nu det ska va snö ute! -.- Men men, vädret gör ju lite som det vill :P


jaojao, bara för att jag inte har nån vettigare bild xD
Här sitter en viss Daniel och chattar...så söt, skriver med pekfingrarna^^ Fast det gör ju egentligen jag med...pekfingrarna och långfingrarna xD

Nä, nu ska jag gå och pudra näsan (hahaha så fult uttryck) och gå ut ett slag :P



Ciao alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Sara

DANIEEEEEL (L) OHMY, MIN GRABB DE. Kommer inte bli lika utan han ikväll :(

2007-11-30 @ 16:43:54
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0