Om juryn får välja

Liksom iih va bra dom va! Och så himla skönt att se Andreas så...ja jag vet inte! Men det va ju känsla i sången, och kontakt med publiken. Sen va det ju lite si och så med Conga, men juryn va ju dum när dom valde den xP Men han va skiiitsöt när han dansade xD Trodde först det va microfonen det va fel på när man inte hörde nåt av refrängen...men antagligen va det för att han tappade sig :P Jag menar, starkt gjort av honom ändå! Första låten passade verkligen honom så sjukt bra! Handen i handsken liksom...som han själv sa. Verkligen in i kamerorna och hans stora röst kom fram så bra.

Och först va ju Marie. Tyckte hon va bra i första låten, verkligen jättefint! Men det va så dåligt ljud, och ååh jag blir så sur på tv4 -.- Det va säkert helt magiskt på plats, men ljudet kom ju inte fram i tv. Haha, vi kom fram till att hon är en typisk sån som sjunger i Disneyfilmer xP
Tycker att hon gjorde Maneater fantastiskt! Alltså så bra som den möjligtvis kan bli! En riktigt tråkig låt tycker jag, Nelly är inte ett dugg bra, hör ju inte vad hon sjunger och får alldeles för mycket credd -.- Men rådiggar Maries version. Den va ascool! 8) Och när hon sjöng sådär stilla lite i början, man hörde verkligen vilken kvalitetsskillnad ;O

Och Amanda va allra sist i ordningen idag, ikväll. Tyckte båda framträdandena va jättebra! Första låten, vilken känsla, vilken gåshud! Hon höll på att börja tjuta mitt alltihop stackaren, och det blev alldeles darrigt. Så sånginsatsen va väl inte den bästa, men ååh så bra det blev ändå!
Och sen sista låten, så sjukt bra det med! Inte så mycket smäktande känslor tyckte jag. Men hon sjöng riktigt bra, typ för första gången xD Annars är det ju hennes känslor som tar över :P Och alla hennes wailingar, varför wailar hon aldrig annars? Tycker det va så fint (': Men det är ju klart...alla andra wailar ju gärnet hela tiden så xD inte så kul att va som alla andra kanske.

bild från expressen.se

Nu blir jag riktigt förvånad om inte Andreas åker ut. Jag menar han va grym ikväll, nåt annat kan man inte säga. Men Andreas i final? Nej, det kan jag inte se framför mig! Och det hade varit kul för honom, för hallå, han åker ju ut med flaggan i topp! Verkligen! Vilken klysha, men that's the truth!

Och nu börjar snart resultatsshowen, bajbaj!

Update:

Wohooo, the drömfinal har blivit verklighet! ;D Så kul med två tjejer i finalen! Och Kishti såg ju glad ut för det med xD Bah börjar klättra på jurybordet^^ (a) Och så skönt att Andreas såg så glad ut också (: Jag menar, han fattade ju att han inte skulle komma dit^^ Han fick ett värdigt slut iaf, och bah "jag står här bredvid två artister, så jag är jätteglad över att ha kommit såhär långt" =D Men som sagt kan man aldrig veta så..

Sen måste jag kommentera kvällen i övrigt också (: När man fick se massa klipp från audition. Alla som sjöng Fly me to the moon xD Det fick man ju inte se då...hade ju ingen aning om att "alla" sjöng den :P Det va iaf skitkul när sen Jihde började sjunga den, och sen kom alla wannabees ut och stämde in xD Jihde är bara för klockren! xD Och juryn sitter och asgarvar xD Vad ska man göra? (: Hahaha, det va skitkul helt enkelt (a)


bild från tv4.se

Och om en vecka får man höra vinnarlåten =D Blir sjukt spännande. Det lilla man fick höra lät ju bra iaf (a)
Och så kul att dom fick åka och se, och träffa, Daughtry :O Haha, varken Anna och mammsen vet vem han är...fortfarande ;O Men det va iaf fint att Andreas fick ha Home som låt i sin hejdåvideo (: Precis som alla i AI^^
Sen fick dom ju träffa Wyclef (?) också.. är inte lika imponerad av det...vet ju knappt vem det är xD Eller alltså vad han sjunger osv. :P Men fett coolt att bah han kommer och knackar på, och man bah whathaaa, va gör du här? Du måste gått fel xD

Men en rolig Idolkväll iaf...känns skönt ;D Och så söt Andreas va när jurrysarna sa fina saker till honom, så bah ja det är ju inte varje dag precis. Haha, man bah aaw.

Nä, men nu säger jag hej och go'natt här =D Sleep sweet! (hm, det där lät konstigt, men kan inte sätta fingret på det)

Kommentarer
Postat av: Semlan

Ja, precis :P
Haaha jaa, det får du allt ta och göra. Men på tal om Bumbibjörnarna, det gick på Toon Disney igår så jag satt och kolla lite. Haha det är såå bra! Jag säger då det, det var bättre förr :P
-
Hihi jaa :P
Ja, det gör det :P Clementiner? njae.. Haha nejlikor menar du? ja det är sant :P
Hahaha jaa, men det vill jag inte :P Jag ska köpa en stuga i alperna och vara där hela vintrarna xD
Haha jaa, det får bli nödlösningen.. spark. .xD
-
Eftersmak? Vad äter du för chips? :P
Hahah precis xD
Skulle inte förvåna mig faktiskt. Och det är nog inte bara på snabbmatsställen det är så..

2007-12-02 @ 15:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0