Natt

Va fort dagarna går :O Iofs har jag inte gjort nåt idag xD Suttit här hela eftermiddagen, sen plötsligt va jag tvungen att kila iväg på Korpen^^ Aah, det va skitkul! =D Har varit förkyld den här veckan, så har inte gympat på...nästan två veckor ;O Trodde det skulle bli en lite seg start...men det va tvärtom, jätteskönt (: Sen har man skrattat massa åt både det ena och det andra^^

Snart fyller Molle också...om nästan två veckor. 2 bast, yeah! Mamma kollade Ankifilmer på cdon...så det blir en sån =D Aah.. får också se den nån gång...verkade ju rolig ;D Man blir sån här av att umgås för mycket med barn :P

Men nu behöver jag få lite sömn tror jag. Sitter och vrakar i Idolklipp (; Ska bara se några till ;O Daniel - California Dreaming :P Så himla bra (a)



Go'natt! Hade gôtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0