Limbino

Wihooooaaa va glad jag är!!! =D OMG! Fatta! xD Okej, klart ni inte fattar...såhär är det :P

Jag har vunnit en kamera på Limbino ;D Det är en sida, och varje dag läggs det upp en bild...men bara en liten bit av en bild. Så ska man gissa vad det är. Och ska man ha chans att vinna måste man lösa det vid midnatt. Och det gjorde jag och mammsen ;D Det va en and, och hon sa uggla och jag sa and...så egentligen va det ju jag som hade rätt^^

Så nu står det där att jag vunnit...och eftersom mamma bjöd in mig så vinner hon också en kamera ;D Liksom skitkul! Har ju aldrig sån tur så jag vinner nåt seriöst xP

Canon Powershot A460
   
PowerShot A460 är tillverkad för lyckade foton, med en
5 megapixlars sensor och en 4x optisk zoom som hjälper dig att ta fantastiska foton oavsett om du är nybörjare eller inte.


Hehe...vill ni gå med i mitt nätverk så är det bara att gå in här och registrera er^^



Men nu måste jag gå och sussa =D Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0