Kärleks-tema

Åååh så bra det va igår!! Absolut den bästa kvällen hittills. Alla va liksom helgrymma! *exalterad*

Först ut Mattias. Det va intressant att hörs hans röst i den låten.. Som juryn sa...man fick höra honom ta i lite mer.. Men det va kanske inte perfekta låten för honom. Men det va bra, absolut!
Sen Christoffer. Liksom ååh, tycker det va jättebra! Och hans speciella ton i rösten fick verkligen utrymme i den här låten. Skit samma om det inte va världens roligaste låt xD
Daniel då.. Tja, en annorlunda version. Och den va bra, absolut! Nåt att föredra framför Brittan xD
Och så Marie, OMG hon va grym! Verkligen, så bra version, och allt va så vackert (': Så mycket kärlek! It's all about the love ;D
Sen Sam :P Jag tycker faktiskt han va skitgrym! Jag menar...låten passade verkligen honom, och han sjöng verkligen med känsla.. Jaja, som alla andra egentligen xP
Amanda, hon va faktiskt riktigt bra tycker jag! Tycker aldrig hon har varit så bra. Så mycket känsla och så fint. Man rös^^
Sist Andreas. Inte hans bästa framträdande...och det blev lite segt emmelanåt efter en lång Idolkväll. Men jag menar...han är så bra! Verkligen förbättrats såhääär mycket *visar med armarna*

Så blev det Sam att lämna.. Skönt för honom att lämna med flaggan i topp. Plus att det va hans tur nu...absolut!
Och i det stora hela, inte bara med tanke på framträdandena, en skitgrym kväll! Så gölligt med videorna innan på idolerna med sina nära och kära^^ Och för att inte tala om Karl-Petter! ;D Jag menar...verkligen modigt att ställa sig (sätta sig) på en jättescen och sjunga inför publik för första gången^^ Och Jihde va ju allt bra modig han med ;D HAHA x'D


hahaha så grym! "Leave Britney alone" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0