Julkänsla

en_mandarin.jpgSnart är det jul ;D Eller nåt liknande :P Nä, men det har blivit en del julkänsla på senare tid.
Häromdan åt vi clementiner =D Det va sååå gott!
Och idag åt vi pepparkakor ;D Vi har inte bakat pepparkakor på flera år :S Men det tar så lång tid liksom xP Men iår kanske jag gör...kanske. Har massa roliga former ju, dom måste man ju utnyttja =D Stjärnor och grejjer!

Sen när jag letade efter en bra clementinbild (fanns ingen, så det blev en mandarin xD Men erkänn att du inte märkte det? :P) såg jag bilder på avokado. Liksom ååh va gott! Det va så länge sen. Såg att det fanns på Lidl, men dom är nog inte så goda ;S Men ååh, vill ha! xP

Den här bilden kom från fotoakuten.se.


Kommentarer
Postat av: Semlan

Haha jaa, klart jag har övat! :P
-
Haha jaa, det är nog bäst :P
Ja men precis? De där namnsdagsbestämmarna bara understryker ju att det inte är viktigt när inte alla namn finns med.. Ja, det är tragiskt.. Kan de inte byta namn lite varje år? ^^
Jadu, ingen aning. Vi är på väg rätt ner i avgrunden.. :S xD
Jaja, det finns alltid massa betydelser till samma ord. Vi får luska lite i det där.. :P
-
Åh, tack tack.. :P Hahaha jag är usel på att städa jag med, men nu orkade jag verkligen inte med den där tidningshögen på golvet... Nästa projekt blir att dammsuga och damma när jag ändå är igång... Tur att det är jul snart, då blir man ju tvungen att storstäda.. :P

2007-11-05 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0