Johan och Pipen

Haha, satt "imorse" typ halv 10 xP och kollade på Trasdockorna medans jag åt frukost =D Wiiieeeo, älska gamla barnprogram^^ Man får sånna härliga flashbacks mär man ser början där...massa dockor som åker på rullband xD

Iaf..så va Johan programledaren. Haha, han har liksom varit med hur länge som helst, helt otroligt! Nu kan han inte byta jobb för han förknippas för mycket med Bolibompa xD (a) Han är liksom den enda jag minns från när jag va liten.. Nu har alla bytts ut...skitdåliga är dom nya! ;S Så...pinsamt dåliga :P
Men det jag undrar är var Pipen har tagit vägen? Det va liksom skitgulligt när han fick massa brev och halsband hela tiden xD Gummit han är gjord av kanske har hårdnat?

image81
hahaha OMG så hemsk han ser ut ;O Det här va från 93 :P

Blivit ovanligt mycket nostalgi på så kort tid känner jag ;S Nu måste jag vila upp mig lite, haha =D



Bajbaj so long duuudes ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0