Jag har en bulle i micron

Uscha! Hahaha, jag är så klantig! Satt och kollade på Ett gott parti (första gången, och det är ju faktiskt skitkul xD) och Simpson. Hade ätit macka och druckit oboy. Så ville jag ha en till macka...men fanns bara frysta, så skulle ju tina upp en i micron. Och satte på lägsta värmen.. Tar fram den då och då och den är stenhård. Sen plötsligt känner jag hur det luktar, kollar på micron och det ryker massa! Sen när jag öppnar micron ryker det ännu mer! Ett stort vitt moln. Snacka om panik, så har haft dörrar öppna, fläkt på, ALLT. Men det stinker fortfarande, och har massa huvudvärk. Kommer ju dö för tidigt av rökförgiftning xP Det är liksom inte första gången.. xP Aou, patetiskt! xD

Hoppas det blir bättre tills imorrn...

Så det va kvällens lilla äventyr det. Haha, va tvungen att gå ut en sväng för att få akut frisk luft xD
Men hann faktiskt slå in Molles present =D Iiih, han fyller snart...2 bast, yeah!

Men nu ska jag nog kolla in lite nya Idolklipp =D

alt
bild från Mattias blogg. lite cool sådär är den^^



Ciao so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0