Idolskivan

Imorrn kommer det vi alla väntat på...Idolskivan (; Yippieee!! Ska ta och beställa den.. har tänkt det länge, men det blir liksom aldrig av :P Här är iaf låtarna på den (:


Köp Idolsamlingen hos Ginza

1. Idol 2007 Allstars - Free Your Mind
2. Christoffer Hiding - Say It Right
3. Evelina Sewerin - For Your Eyes Only
4. Daniel Karlsson - You're The Voice
5. Amanda Jenssen - Look What They've Done To My Song Ma
6. Mattias Andréasson - Your Song
7. Anastasia Roobol - Sleeping Satellite
8. Sam Hagberth - Tired Of Being Sorry
9. Gathania Holmgren - Walking On Sunshine
10. Marie Picasso - Flashdance... What A Feeling
11. Andreas Sjöberg - I Wanna Know What Love Is
12. Patrizia Helander - Hurt


Wiiee, skoj! Fast tycker Chris skulle ha All my life istället -.- Haha, va mycket jag tjatar om han och den låten då...men det va absolut det bästa han gjort i Idol tycker jag!! Älska den låten!!
Och Anastasia skulle haft Only you eller vad den hette...som hon sjöng på sista kvalet. Den här låten är ganska tråkig :P Och tyckte mer om Sams version av Respect...men det är typ bara jag xD Och så en sak till xD Gathania skulle haft Calleth me commeth I...tycker både hon gjorde den bättre och att låten är bättre :P
Men annars är det skitbra!! =D Don't even "buttup" liksom xP

Snyggt med en vit skiva också! Fast fult att dom blev indelade i fyrkanter :P Och nu är det ingen som fattar vad jag snackar om xD Men va snyggare som det va på dom två första skivorna :P Men skiiit samma ;D

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: haha okey jo det är en gullig dialekt :D

2007-11-20 @ 17:10:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: haha jo men eller hur :) jag gillar nog göteborgska mest :D

2007-11-20 @ 18:50:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sara

Chris - helt rätt låtval, grymt! älskar när han sjunger den.
Evelina - Rätt där med, hon sjöng den jätttebra :)
Daniel - felfelfelfelfel. suck.. han skulle tagit Imagine!!!
Amanda - okejdå, men skulle tagit den hon sjöng till hennes bröder ^^
Mattias - lätt! det var han bästa framträdande så :D
Anastasia - Gillade only hope :P inte only you xD
Sam - helt ok. Digga inte han så det kvittar ;P
Gathania - Håller med dig där :) men okej låtväl endå xD
Marie - jaja, helt okej där med. ^^
Andreas - yesyes, den sjöng han bra!
Patrizia - OHJA. så fiint sjöng hon den :D

SÅ mina synounkter, sen jag ska ha den där!!! ven om jag inte blev nöjd med DK:s :( ^^

2007-11-23 @ 19:55:29
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0