Idolernas låtval

Dom har typ legat uppe jättelänge.. Men nu skriver jag lite om dom iaf^^

Mattias - If I could turn back time
Christoffer - Something
Daniel - Baby one more time
Marie - Always on my mind
Sam - The power of love
Amanda - Baby can I hold you tonight
Andreas - Is this love?

Tråkigt med bara massa ballader här tycker jag xD Blir så långtradigt.. Men det här kan säkert bli bra =D
Först och främst va ju Mattias låtval lite otippat, men kul^^ Hoppas han gör den bra nu! För annars finns det säkert en stor chans att han åker ut.. tyvärr!
Och Christoffer, hade inte hört den förut...men den passar honom tror jag (: Haha, mamma kommer gilla det här for sure iaf xD
Daniels låtval va ju också lite otippat kan man ju säga.. Usch, läste på hans blogg att om han får feeling kommer det sprättas med armarna som aldrig förr :S Menmen...vi får se ;D
Marie då...ööh. Ååh, tycker det är så svårt att säga nåt om henne :S Men...skön låt^^
Sen Sam.. trodde det va en annan låt först. Den här hade jag inte hört. Men hans röst kommer passa in i den här tror jag.
Och Amanda kommer nog passa in i sin låt också! Hennes stil precis!
Så sist, Andreas...jao det blir nog jättebra det också! Kan se honom framför mig när jag hör låten^^ Men saknar fortfarande uptempo-Andreas "/

Dom börjar bli få nu.. Tiden går för fort xD Tycker också att skivan borde komma snart ;S

Kommentarer
Postat av: Malin

Vem brukar du rösta på eller brukar du rösta på flera ? :) Jag tycker att det är Sams tur att
lämna tävlingen, han når helt enkelt inte
upp till de andras nivå tycker jag..Tror att han är kvar pga sympatiröster..Vad tror du? :)

2007-11-01 @ 16:39:35
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Malin

svar: Jo men precis så tkr jag ochså om amanda! Tråkigt att juryn håller sig till sin favorit oavsett liksom. oh nej jag tycker Daniel är värd allt gott som sägs om honom, hm jag tycker hans röst är rät unik, helt underbar =) Lite dåligt är
det att han får så stor press på sig, alla förväntar ju sig att han är bäst och det kan bli hans fall hehe men såg på aftonbladet.se att de flesta andra idolerna tror Daniel tar hem segern. vilket han säkert gör ochså, han är den nya markus inte för att jag tyckte att markus skulle vinna) för han fick ju ochså bra kritik från början och man visste att han skulle vinna, känns lite så nu ochså faktiskt. Ang Chris, ja tycker inte det är nåt spciellt med hans röst och så är den så mörk eller vad man ska säga :P men kan ändå förstå att andra gilalr honom :)
Jo precis vad konstigt egentligen att det är så pass mycket bättre deltagare iår, varför har dem väntat liksom? :P dem flesta hade nog tjänat på att söka tidigare år som du säger. eller jobbigt att alla är bra, vem tror du åker ut imorn? eftersom alla är så bra så känns det verkligen svårt att gissa, jag hoppas på sam men han fick tydligen rätt bra kritik på sitt genrep idag läste jag.. :( är lite orolig att det ska bli Mattias och jag vill verkligen inte det... Shit inte röstat en ända gång? haha här går telefonen varm varje vecka på mattias xD Känns det inte läskigt och veta att man inte påverkat resultatet alls? att de kan gå hur som helst :P
Hade du nån särskilt favorit förra säsongerna då? :)

2007-11-01 @ 19:17:13
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0