Husvisning

Grannarna ska flytta (äntligen!! haha, nävars :P) Dom hade visning för flera dagar sen. Glömsk som jag är minns jag inte när. Men visst har dom haft det allt! Och idag hade dom det visst igen. Helt förvirrad blev jag ;O

Haha, vi stog i fönstret och glodde massa på dom (a) ;D Man är ju nyfiken! Massa barnfamiljer.. usch, hoppas vi inte får jobbiga grannar xP Haha, när dom skulle ha sin första visning funderade vi lite på att förstöra lite för dom och va jobbiga^^ (a) Men snälla (och lata) som vi är blev det inget med det :P
Men idag glodde vi minsann ut dom =D Så pinsamt...man kan stå och kolla rakt in hos dom genom vårt köksfönster...så där stog vi. Så va det nån av dom som vände sig om, och jag tror hon såg oss xD

Men så kan det va^^ I'm bjuding on that (jag bjuder på det)

Och det va så sjuuukt spännande i Heroes idag!! :O :O Och dumma Niklas (?) bah "det blir en lång veckans väntan innan vi får veta hur det går..." man bah vi veeeeet, du behöver inte säga det till oss x@
Och BSF va ganska gulligt^^ ;D

Kommentarer
Postat av: Semlan

Mmm, det är han :P Nej usch, jag gillar inte Nalle Puh, han är för korkad. Har verkligen alltid stört mig på det xD Jaaa, alltså Disneydags som gick innan, vi spelade in det varje vecka. Har hur många band som helst och Bumbibjörnarna var ett inslag där ^^
Jaa, it's a done deal. :P Då är alla nöjda och glada ^^
-
Nej eller hur? Någon måtta får det vara xD Ja, verkligen tur ^^ Exakt! :P
Riktiga julgranar barrar så mycket.. och stinker. Det är jobbigt tycker jag. Och som sagt, plast är mycket finare :P Tycker jag då ^^
Ja, eller nej, det beror på. Om man är nära en skidbacke, så man kan åka bräda varje dag, då tröttnar man aldrig. Men jag är ju aldrig det och d åkan den lika gärna smälta bort...
-
Hahaha för mig går det i perioder. Ibland bara vräker jag i mig, men jag vill tro att jag oftast kan behärska det xD
Yes :P Jag vet, jag är mycket hälsomedveten :D Du får ursäkta, men det där tror inte jag på. Kaffe är aldirg gott :P
Mintmilkshake? Åh, vad GOTT! Kanske borde testa det, men jag cill inte stödja McDonalds. haha xD
Hahah visst är jag? Nej jag veet! :P Det är onödigt att bli rund i förtid. xD

Precis.. Men alltid ska det överdrivas.. :S
Eller hur?`Hm, kanske dags att upptäcka världen runtomkring? Där det finns geisha? hahahaha. xD

2007-11-28 @ 23:24:46
Postat av: Semlan

Nej, verkligen inte! Det är skitstörande! :S xD Haha jämför med oss, vi har nog över 20 band tror jag. Hur många som helst xD

Härligt :D
-
Jaa, nedräkningen har börjat ^^
Okej, där går våra åsikter isär kan jag säga :P
Doft av jul, det är julmust och pepparkakor och prinskorv det xD
Ärligt talat, när man får åka bräda är vintern den bästa årstiden på året. Men det hände rju tyvärr inte så ofta :'(
-
Eller hur? Och ännu värre är det med chips. Man bara äter och äter och så poff säger det så är det slut xD
Haha jo, det stämmer väl, men det är nyttigt.. :P
Jaha okej.. För jag gillar inte snabbmat och vill inte stödja sådana ställen. Dessutom gör ju deras städare i princip slavarbete. Inte vill jag stödja sånt då :p
Nej i och för sig :P
Ja, det är nog bäst det :P

2007-11-29 @ 11:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0