Helgen

Oj, när jag sitter här och kollar ser jag att jag inte skrivit nåt sen torsdags :O Alltså OJ! :O Men i fredags blev det nåt fel på internet när jag skulle in här och skriva...faktiskt! Och sen har det varit fullt upp igår och idag. Så då blir det såhär.

I lördags.. OMG jag minns inte vad jag gjort egentligen xD Men vi gick iaf till vårt så kallade "centrum" och lattjade lite. Eller...aa...mamma hade sett nya vinterjackor på Afrodite, och eftersom min gamla har blivit så smutsig och skitig så gick vi dit^^ Och pappsen gick in på Ica och köpte clementiner xD Ååh vad jag älskar clementiner! =9 Och det gör barnen med -.-
Sen tyckte jag dom kunde gå hem så jag kunde köpa present till pappa xD Blev riskakor med dillsmak och dallassallad xD Egentligen tänkte jag mig nån mjukost, men när jag såg det andra kletet så fick det bli så...dallassallad är ju vår semester i ett nötskal =D


49048-96
bild från veronikap.blogg.se

Och idag har vi firat pappa så det stått härliga till =D Nä okej, kanske inte riktigt, men Taylors kom och tog hem barnen. ÄNTLIGEN! =D Hha xD Men vi hann äta lite grekisk kyckling och italiensk chokladkaka. HAHA, tänkte inte på det förrens nu..x'D Känner mig så exotisk (a) Iaf...blev ingen spettekaka -.- Visste att mamma skulle banga i sista minuten...plus att vi inte hade tillräckligt ägg eller potatismjöl :S Så sa hon att det fick bli en annan gång, men vadå...man kan ju inte äta den på nån annan dag än Mårtens dag -.- Men men...nästa år kanske :P Och chokladkakan va god den med^^

Och nu är det redan en ny vecka.. Orkar inte skriva mer nu...men imorrn blir det ett Idolinlägg (a) Helt sjuuuukt att Chris kunde åka ut btw! Annars en rolig kväll...men inget slår Kärlekstemat :P

Kommentarer
Postat av: Malin

haha okej jag vet hur det är xD Har tre systerdöttrar och en brorson xD :D Sjukt roligt men jobbigt :P Japp Mattias var grym, kul att han fick vara kvar, tror att nästa veckans tema kmr passa honom perfekt :D

2007-11-12 @ 16:44:19
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0