Hej (:

Aah, jag är så slö! Förra veckan behövde jag knappt jobba nåt alls...så nu när vi fått ny uppgift så orkar jag ingenting xD Med andra ord går det inte bra för mig.
Ska göra en ny hemsida...sista grejjen vi gör. Och först måste vi göra ett "visionsdokument". Skittråkigt, så ska man sitta och komma på hur det ska va och man har ingen inspiration alls ;S Plus att jag kom upp sen imorse. Haha, det va liksom inte ens morgon...11 :P

Och inte har jag ätit mat än heller. Haha, inte ordning på nåt när inte mammsen är hemma ;O Så frågade jag pappa om han hade ätit, och han hade ätit soppa. Så sa han att vi kan fixa till nåt...så sover han :S Haha, japp!

Nu har det gått och blivit mörkt också :O Tråk!

image77



Hade gött so long <3

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: hehe japp =) Hm vi ska boka tågbiljetter
till finalen imorron, lite svårt när man inte vet hur länge finalen håller på o sånt, vad tror du? Har du vari i globen nån gång? =)

2007-11-19 @ 19:15:09
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Sara

HAHAHHA..GÖÖÖTTT xD va bra jag är (a) haha, men han är superskön ju! han smitta mig oxå med ordet gött ;) höhö. Kul är det ^ gött va? xD nej förlåt :P

2007-11-19 @ 21:35:22
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0