Hängning och Idol

OMG va det kan hänga sig då! Har massa fönster öppna bara för att allt hänger sig. Och så kan man inte ta bort fönstrena heller -.- Alltså ni skulle bara veta va många gånger jag va tvungen att skriva om förra inlägget -.-
Brukar det här hända för er?

Och känner mig så Idolig...så måste skriva lite^^ Alltså förut va det i princip omöjligt att få reda på nåt.. okej, kanske inte riktigt. Men nu får vi reda på vad som kommer hända två veckor framöver :O Vet inte om jag tycker det är roligt eller störande :S Det är ju liksom alltid kul att ha lite överraskningsmoment kvar lite längre :O Men iaf.. ^^

Dom ska börja med gäster i Idol =D American Idol i all ära, snacka om kul! Nästa vecka kommer Lena Ph och Orup som mentor åt idolerna. Vad jag förstår ska dom lyssna på dom var och en när dom sjunger och ge tips och råd om både sång och framträdande osv. Ungefär som Sofia Lilja. Det är ju iaf så det går till i USA...men jag är inte riktigt säker på att det ska bli så här. Det återstår att se ;D Lite jobbigt är det ju att det blev Lena Ph...alltså hon är ju för jobbig xD Tror att hon är så rolig, men hon är bara pinsam...inte ens pinsamt rolig. Så överskattad man kan bli! Men discotema blir ju säkert kul =D

Och veckan efter det blir det gospeltema, och Carola ska va i juryn ;D Tiden går så fort! Insåg precis att nästa vecka har halva tiden gått :S Jag saknar dom redan! xP

Men men, såhär är det varje år xP

Kommentarer
Postat av: Semlan

Haha nej verkligen inte! Skärpning Jossan! Hehe okej, jag kan skriva snabbt utan att kolla jag, men jag har övat mycket också :P
-
Jao, precis ^^ Ja verkligen, jag får nog se upp i fortsättningen.xD

Ja precis. Och jag menar, alla namn finns ju inte ens med i almanackan. Haha ne, det är omöjligt :p
Jag vet, det är tragiskt... Haha ja det får vi verkligen göra.. ^^
Hahaha nej då, det gör jag inte alls. Jag tyckte bara det var en lite ehm, ovanlig betydelse... :P
-
Hehe jag lyckades faktiskt städa... lite i alla fall.. haha. xD

2007-11-04 @ 01:11:59
Postat av: sannnaa

ååh mattias i paljett kostym, grrrrr ! xD

2007-11-04 @ 15:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0