Gomorron och mörker

Snacka om svårt det kan va att komma upp på morgonen...speciellt nu när det är så mörkt hela tiden också. Men det konstiga är att jag kom upp 8...och det va inte ens jobbigt ;O Det va läskigt xD Men det behövdes...hoppas jag hinner jobba en del också, så jag inte bara sitter och larvar mig (a)

Jag läste nån gång att vi faktiskt är tröttare på vintern. För att vi är byggda så att vi ska va uppe när det är ljust, och sova när det är mörkt. Och på vintern ska vi alltså sova väldigt mycket. Ändå är det på sommaren som vi är lediga, fastän det hade varit bättre om det varit tvärtom. Men det är faktiskt sant, mycket jobbigare att komma upp på vintern.
Fast det här hade jag kommit på för länge sen xD Men ändå tänker man till lite extra när man läser om det ;S

Men nu kan jag inte sitta här längre ;D Tjobaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0