Fredagens låtval

På fredag är det juryns val. Så då kan dom inte klaga på att det va dåligt låtval iaf^^ Det blir lite spännande. Åååh vad jag hoppas att Andreas gör bra framträdanden! Vet ju att han kan...och skönt om han åker ut med flaggan i topp. För tror verkligen det blir han som åker på fredag.. Fast iofs har ju inget man trott blivit så sen så.. xP Här är låtarna iaf^^

Marie - I have nothing och Maneater
Andreas - Crying och Conga
Amanda - Hallelujah och No one

Det är ju meningen att det ska va en låt dom kan glänsa i, och en mer utmaning. Tror den första är glänslåten och den andra utmaningen :P


vilka kommer slutligen stå i finalen egentligen? tror det blir catfight jag^^
bild från expressen.se


Maries första hade jag aldrig hört.. men den verkar passa henne jättebra! Riktigt powerballadigt a la Marie :P Eller okej...kanske inte så mycket power, men bra blir det säkert! Andra låten kändes inte lika klockren. Tycker inte om Nelly xP Men hoppas och tror hon kan göra båda riktigt bra.

Andreas första hade jag heller aldrig hört xP Men det är en riktig rocklåt, kommer passa hans röst perfekt. Alltså yeah va bra han är på att sjunga rock! Aah, kom igen nu då! Andra låten är ju allt bra skön (: Passar hans röst...men kommer den passa honom? Blir rejält svårt...skitfort går ju texten xD Och så är det värsta dansviben...är det det dom vill locka fram tro?

Och sen Amandas låtar.. Första låten är ju jättebra och passar Amandas stil och röst. Den här gången va det andra låten jag aldrig hört. Men tror den kommer passa jättebra...så härlig när hon tar i med rösten sådär. Men vad är utmaningen? Att sjunga sådär långa toner och wailingar? Vet inte riktigt..

..men hoppas det går bra för dom alla!! Vill ju ha åtminstone en sjukt bra fredag till.. och finalen brukar va mest seg och vemodig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0