Fredagens låtval

Jaoo, imorrn blir det en riktig rockfredag i Idol. Tänkte väl att den skulle komma iår också^^ När jag kollade igenom låttitlarna va det bara Living on a prayer jag kände igen ;D Men när jag lyssnar på dom känner jag igen dom flesta faktiskt, gött (: Lite läskigt är det ändå...om dom ska våga släppa låss helt och fullt. Är nästan övertygad om att Amanda och Daniel ska klara det skitbra! Men dom andra? Här är låtarna iaf^^

Andreas - Heaven's on fire och Living on a prayer
Amanda - You really got me och I'm just a girl
Marie - You oughta know och Weak
Daniel - Roxanne och Living on the edge

Hur ska det gå? ;O bild från expressen.se

Andreas låtar är perfekta för honom. Grejjen är bara nu att han måste lita på sig själva och köra gärnet. Som han själv skrivit att han ska göra. Men ni vet ju, lättare sagt än gjort :P Håller iaf alla mina tummar för honom^^
Amanda har också gjort bra låtval (: You really got me är ju precis hennes stil och kommer passa henne sååå perfekt! Lite mer skeptisk till den andra låten.. Hon och Gwen är ju inte så lika. Men det kan nog bli bra.
Marie då? Den första låten passar henne bra.. Den andra hade jag aldrig hört :P Men dom låter båda som hennes stil. Men kommer hon klara att släppa loss? Kan ju bli en Sibeleffekt...hoppas ;D
Daniel, han säger ju själv att han är rock. Jag hoppas det :P Första låten kommer iaf passa honom som handen i handsken. Den andra känns inte lika klockren. Men det blir spännande. Hade inte hört nån av hans låtar innan xD

2005 hade dom ju varsin snabb och långsam låt.. Dom här känns varken eller xP Men huvudsaken är ju att det blir lite rock'n'roll iaf^^

Hejja hejja!

Kommentarer
Postat av: malin

cool ny design! Haha ja den luktar säkert
vit coklad xD Ska bli så kul o se
finalen live :D Ser fram emot det. Jag tror Amanda åker imorn, vad tror du?

2007-11-22 @ 21:32:20
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: malin

jag har sett lite av repen och där
verkar Andreas och Marie vara bäst! Vi får se =)

2007-11-22 @ 21:33:13
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Sara

GÖTT-MANNEN MÅSTE VA KVAR!!! :D :D

2007-11-23 @ 19:49:14
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0